MZe připravuje zásadní změny v zadávání marketingových zakázek na kampaně Klasa a Regionální potravina

19.02.2015 13:09

Ve středu 25. února v 15.00 hodin se v budově Ministerstva zemědělství uskuteční tzv. předběžná tržní konzultace k veřejné zakázce „Propagační kampaň na podporu kvalitních potravin - KLASA“. Na této konzultaci chceme jednotlivým mediálním a marketingovým agenturám představit zcela nový koncept zadávací dokumentace na kampaně KLASA a Regionální potravina.

MZe připravuje zásadní změny v zadávání marketingových zakázek na kampaně Klasa a Regionální potravina
Foto: Hans Štembera
Popisek: Potraviny, ilustrační foto
reklama

Před vyhlášením veřejné zakázky budou představeny předpokládané zadávací podmínky všech částí veřejné zakázky potenciálním dodavatelům a široké veřejnosti.

Ministerstvo zemědělství plánuje vyhlásit jedno zadávací řízení rozdělené na čtyři samostatné části. Uchazeči mohou podat své nabídky libovolně, tedy do jedné nebo do více částí veřejné zakázky:

1.    Strategická a kreativní část

2.    Realizační část

3.    Mediální plánování a mediální nákup

4.    Veletrhy a výstavy

Předběžná tržní konzultace podle nové evropské zadávací směrnice (čl. 40 směrnice 2014/24/EU) je možností zadavatele předtím, než vyhlásí veřejnou zakázku, komunikovat s dodavateli a zjišťovat jejich možnosti a návrhy řešení. Tento postup je možný již podle současné legislativy. Možnost účastnit se tohoto jednání má kdokoliv, informace o jednání je součástí uveřejněného předběžného oznámení, které je přístupné ve Věstníku veřejných zakázek i v Úředním věstníku EU.

Dodavatelé se mohou registrovat nejpozději do 20. února 2015 na adrese: zuzana.sopouskova@szif.cz V registraci dodavatelé uvedou název instituce a jména zúčastněných osob.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama
autor: Ministerstvo zemědělství
reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Středočeské inovační centrum: Středočeské firmy mohou opět získat podporu na inovace a marketing

22:11 Středočeské inovační centrum: Středočeské firmy mohou opět získat podporu na inovace a marketing

Přes 36 milionů korun během 4 let investoval Středočeský kraj do zvýšení konkurenceschopnosti 143 m…