Za nárůstem prodejů stojí kromě stále kvalitnějšího redakčního obsahu i zlepšení v prodeji elektronických předplatných. Marketing EMPRESA MEDIA se za uplynulých šest měsíců zaměřil u časopisu TÝDEN především na distribuci zpoplatněného redakčního obsahu pro mobilní zařízení. Ohlas měla i reklamní kampaň v Televizi Barrandov.
Za trvajícím nárůstem prodejů stojí kromě výrazně rozšířeného obsahu i důraz na produkci vlastních soutěží, které mají primárně oslovit nové předplatitele. Zejména díky soutěži EXKLUZIVNÍ SVATBA pro budoucí nevěsty dosahuje předplatné EXKLUZIVU po roce na trhu již 2 661 ks (STORY pak po dvaceti letech existence 1 417 ks).
„Z průzkumu mezi čtenářkami vyplynulo, že mají zájem především o exkluzivní paparazzi fotografie, módu, rozhovory a silné životní příběhy. Kromě většího počtu stránek s kvalitním obsahem jsme se proto již podruhé rozhodli uspořádat soutěž o EXKLUZIVNÍ SVATBU, jejíž podmínkou je aktivace nového předplatného a sepsání životního osudu budoucí nevěsty,“ uvedla vedoucí redakce EXKLUZIV Petra Pistulková.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva