Na slavnostním vyhlášení 11. ročníku soutěže Zlatý středníku, které se konalo v pražském Obecním domě, vystoupili na pódium také zástupci periodik vydávaných společností ČEZ.
V klání pořádaném každoročně PR Klubem získal stříbrnou příčku v kategorii Nejlepší interní časopisy měsíčník ČEZ NEWS. „Je to pro nás důkazem, že noviny pro dvacet tisíc zaměstnanců Skupiny ČEZ v České republice děláme dobře,“ říká šéfredaktorka ČEZ NEWS Marika Klíčová, která cenu přebrala.
Časopis Šťáva, který ČEZ od podzimu 2011 vydává pro zákazníky z řad maloodběratelů, obdržel již podruhé za sebou Zvláštní ocenění za hodnocení efektivity. Tato cena poroty odráží především pozitivní zpětnou vazbu čtenářů časopisu. Za Šťávu se na podiu objevily ředitelka produktového a segmentového marketingu Veronika Svobodová a specialistka podpory prodeje Retail Kateřina Hučková.
Více informací a kompletní archiv magazínu ČEZ NEWS najdete na http://www.cez.cz/cs/pro-media/casopis-cez-news/
Internetová podoba časopisu Šťáva je k dispozici na http://www.stava.cz/
Martin Schreier, mluvčí Skupiny ČEZ pro obnovitelné zdroje
Věci se dají dát opravit už dnes, ale problém je, že oprava často vyjde stejně nebo skoro stejně jako koupit si novou věc. Tak k čemu pak platit za opravu? Nepřijde vám tento zákon EU zase úplně zbytečný? A když dám věc opravit, jakou, pokud vůbec, na ni pak budu mít záruku? Děkuji za odpověď
Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
O tuto odpověď jste již vyjádřil(a) zájem. Děkujeme.
reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.