Koncept pro zlepšení globálního finančnictví The Good Bank (Dobrá banka) vznikl pět let po vypuknutí světové finanční krize jako prostor k diskuzi o modelu bankovnictví, jež najde rozumnou rovnováhu mezi tvorbou zisku, službou klientovi a celospolečenskými zájmy. Cílem je dlouhodobě udržitelná, důvěryhodná a efektivní banka. Globální iniciativu zastřešila britská mediální skupina The Economist a podporuje ji společnost Mazars, která působí i na českém trhu a specializuje se na poskytování poradenských, auditorských, účetních a daňových služeb.
„Inovace jsou nezbytné pro dlouhodobou udržitelnost bank. Banky bez inovací mohou fungovat v krátkém časovém úseku, ovšem v dlouhodobém horizontu to možné není. Například proto, že pokud nebudou inovovat banky, zaujmou uvolněný prostor v odvětví nové firmy z nebankovního sektoru, které zákazníkům nabídnou služby, které banky nenabízejí,“ řekl Milan Prokopius, řídící partner společnosti Mazars. „Dobrá banka nesmí zaspat dobu, musí inovovat, nicméně vždy tak, aby zároveň nezastrašila konzervativnější uživatele,“ doplnil Prokopius.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva