Měsíčníkům National Geographic a Dům&Zahrada prudce vzrostla čtenost

09.08.2013 9:11

Měsíčníku NATIONAL GEOGRAPHIC přibyla polovina čtenářů ve srovnání se stejným obdobím minulého roku a podobně se dařilo i titulu DŮM&ZAHRADA, který má o čtyřicet procent čtenářů více, než tomu bylo loni ve sledovaném období. Vyplývá to z aktuálních dat výzkumu Media Projekt, který zkoumá čtenost tištěných titulů.

Měsíčníkům National Geographic a Dům&Zahrada prudce vzrostla čtenost
Foto: Hans Štembera
Popisek: Noviny, ilustrační foto

Prestižní časopis NATIONAL GEOGRAPHIC získal ve srovnání s prvním pololetím loňského roku 68 000 čtenářů navíc, což představuje téměř padesáti procentní růst. Nyní tak titul čte průměrně 205 000 čtenářů na číslo!  

 Měsíčník DŮM&ZAHRADA si v prvním pololetí letošního roku četlo průměrně 144 000 čtenářů na vydání, což je o 41 000 více, než ve srovnatelném období loňského roku, nárůst počtu čtenářů tak přesáhl čtyřicet procent.

 Zdroj ke zmíněným datům: MEDIA PROJEKT 1. + 2. čtvrtletí 2013 – Odhad čtenosti časopisů

 O titulech

 NATIONAL GEOGRAPHIC je exkluzivní měsíčník, který přináší strhující pohled do přírodních, technických, kulturních a etnických tajů tohoto světa. Jeho reportáže jsou doprovázeny fotografiemi výjimečné kvality. Časopis má také svůj úspěšný web: www.nationalgeographic.cz, který nepřináší pouze to, co se nevešlo do tišeného měsíčníku. Čtenáři zde najdou jedinečné reportáže, exkluzivní rozhovory, krásné a kvalitní fotky.  Časopis vydává společnost Sanoma Media Praha.

 DŮM & ZAHRADA je nejčtenější český magazín o bydlení. Zaměřuje se na architekturu, stavbu, zařizování rodinného domu a úpravu jeho okolí. Časopis usiluje o komplexní a nadčasový přístup k problematice a všímá si všech fází, s nimiž se stavebník a majitel domu v průběhu stavby může setkat. Web: www.dumazahrada.cz. Časopis vydává společnost Sanoma Media CZ.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Vojtěch Munzar byl položen dotaz

Zisk

Tvrdíte, že na zisku není nic špatného. Neprotiřečíte si? Protože byla to vaše vláda, která zavedla daň z mimořádných zisků. Naopak jsem si nevšiml, že byste nějak zásadně odstranili všudypřítomnou byrokracii, což jste před volbami slibovali. A další dotaz. Existuje podle vás nějaká hranice, kdy je ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká pošta: S poštovními emoji po Česku

22:03 Česká pošta: S poštovními emoji po Česku

V úterý 7. května uvede Česká pošta do prodeje výplatní samolepící písmenové poštovní známky Emoji. …