„Konec platnosti loňských dálničních známek se blíží a z dosavadních reakcí lidí víme, že někteří stále nevědí, jak přesně nový systém funguje. Aby lidé měli dostatek správných informací, rozhodli jsme se spustit informační kampaň. Chceme vysvětlit, v čem se elektronická známka liší od původního způsobu zpoplatnění, poukázat na výhody nového systému a zároveň také upozornit na možná úskalí při nákupu známek,“ uvedl ministr dopravy Karel Havlíček.
Od prosince loňského roku se prodalo (k 20. lednu) přibližně 690 tisíc elektronických dálničních známek. Nejvíce lidé využívají e-shop na webu edalnice.cz, kde se uskutečnilo přibližně 560 255 nákupů. Pobočky České pošty prodaly 72 309 kusů, čerpací stanice EuroOil 54 699 elektronických známek a samoobslužné kiosky 2 466 dálničních známek. Kiosky přitom fungují od 1. ledna 2021.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva