Během dvou dní se ministři zabývali požadavky klimaticky neutrální Evropy, nezbytného udržení konkurenceschopnosti evropského průmyslu a dopravy, praktickými zkušenostmi s podporou dekarbonizace a také změnami, které bude potřeba v dopravě provést po roce 2030.
„Je nezbytné najít správnou rovnováhu mezi snahou snižovat dopady dopravy na životní prostředí na jedné straně a potřebou udržet technologickou konkurenceschopnost evropského automobilového průmyslu na straně druhé,“ říká ministr dopravy Martin Kupka a dodává: „Proto intenzivně řešíme navrhovanou normu EURO 7 a žádáme odložení její účinnosti a zmírnění některých parametrů. Dle našeho názoru přináší EURO 7 jen malé benefity pro životní prostředí, ale velké problémy pro evropský automobilový trh.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
Já tomu vašemu komentáři úplně nerozumím
Píšete v něm, že Ukrajinci v zástupné válce USA proti Rusku obětovali statisíce mužů a ztratili budoucnost země. Myslíte, že Ukrajinci měli nějak na výběr, když je Rusko napadlo? Co jiného mohou dělat, než se bránit? Neztratili by budoucnost země, právě, kdyby se nebránili? A ještě, co bychom teda p...
Další články z rubriky

22:31 VZP: Kyberšmejdi dovolenou neznají, znovu útočí
Internetoví podvodníci oprášili starý trik, jak vylákat citlivé údaje.
- 19:28 Nadace ČEZ: Návštěvníci Vysočinafestu podpořili jihlavskou nemocnici a poradnu pro rodiny
- 16:26 Královéhradecký kraj připravuje modernizaci školního areálu v Kopidlně
- 13:34 HK ČR: Čtyřem z deseti českých exportérů klesá poptávka
- 10:34 AOPK ČR: V Českém středohoří zachraňují kukačky. Ani ptáky, ani hodiny, ale vzácné orchideje
- 7:33 Celní správa: Celníci na Moravě mají nové organizační uspořádání