Cílem je dostavět chybějících 32 kilometrů dálnice D4 mezi Příbramí a Pískem formou spolupráce soukromého a veřejného sektoru. Soukromá společnost by pak měla na starost i provoz a dlouhodobou údržbu nové dálnice.
„Ve smlouvě máme jasný harmonogram, jak se krok po kroku dostat k výběru koncesionáře. Na začátku příštího roku PPP projekt představíme všem potenciálním zájemcům na trhu, následovat bude kvalifikace a samotný soutěžní dialog s vybraným okruhem uchazečů. Poradce, který má zkušenost s podobnými dálničními projekty, je důležitý pro to, aby stát při jednání se soukromým investorem získal co nejlepší podmínky a nastavil vše správně,“ řekl ministr dopravy Dan Ťok.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Tisková zpráva
Vy pořád řešíte jen nějakou regulaci obsahu na internetu
Ale řešíte problém i z opačného úhlu, kdy se nejen z internetu vytrácí svoboda slova a názoru? Mě přijde, že se dnes už nahlas nesmí říci, co si opravdu myslíte. Nemyslím nezákonné věci, ale prostě svůj názor, který třeba zrovna vaše vláda nebo většinová společnost neuznává. To ale pak přeci není žá...
Další články z rubriky

7:09 ČNB: V ČR přibývá případů neoprávněného přijímání vkladů od veřejnosti. Sankce budou přísnější
Vklady od veřejnosti mohou v ČR přijímat pouze banky či subjekty s příslušným oprávněním. Česká náro…
- 22:13 Správa železnic: Nové poslání pro nádraží. Začíná stavba Centra paměti a dialogu Bubny
- 19:10 Finanční správa se zapojila do kontrol řidičů Uberu a Boltu v Praze
- 16:08 HZS ČR: Český hasičský tým vyrazil do Řecka, poprvé se zapojí do EU Prepositioning
- 15:00 Hrady CZ se přesouvají na Kunětickou horu s Kabátem, Divokým Billem, Richardem Krajčem a Benem Cristovao
- 13:11 NKÚ: Údaje v digitálních technických mapách jsou neúplné a nespolehlivé