Vycházíme vstříc poptávce soutěžících, jejichž účtenka nebyla zařazena do slosování, po konkrétním zdůvodnění jejího nezařazení. Nově budou vědět důvod nezařazení nejen bezprostředně po její registraci, nebo v rámci emailové zprávy (pokud zadali e-mail), ale také tyto podrobnější informace naleznou přehledně ve svém hráčském účtu v záložce „Moje účtenky“. Důvodem nezařazení účtenky může být, že nebyla nalezena v systému EET, nebo že již byla jednou zaregistrována či není splněno pravidlo „1 účtenka od 1 obchodníka v 1 den“. Podrobnější informace budou mít soutěžící také u účtenek, které ještě čekají na ověření.
Chybně zadané údaje z účtenky půjdou snadněji opravit. Stačí totiž opravit pouze tu část, v níž hráči udělali chybu. Ostatní údaje z účtenky zůstanou ve formuláři vyplněny a nebude nutné je zadávat znovu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva