Na televizním trhu roste nejvíce Skupina Barrandov

04.10.2017 11:57

Televizní Skupina Barrandov potvrdila, že i nadále pokračuje ve svém růstu. Po zahájení podzimního programového schématu, které přineslo mnoho zajímavých novinek z vlastní tvorby, dosáhly barrandovské stanice v třetím kvartálu rekordního podílu sledovanosti – 9,6 procenta.

Na televizním trhu roste nejvíce Skupina Barrandov
Foto: Skupina Barrandov
Popisek: Televizní Skupina Barrandov
reklama

Nejlepší výsledek si za třetí kvartál připsala Skupina Barrandov, která zaznamenala v rámci podílu sledovanosti meziroční nárůst o 25 procent – tedy nejvíce ze všech skupin na trhu. Stojí za ním především hlavní kanál, který dosáhl výsledku 6,5 procenta, což představuje meziroční nárůst o 16 procent a nejlepší kvartální výsledek od startu vysílání. Mimořádných zvýšení a maximálních výsledků dosáhly také stanice KINO Barrandov, která s podílem 1,8 procenta vykázala 43procentní meziroční nárůst, a Barrandov PLUS, jež rostla o 74 procent na podíl 1,1 procenta.

„Dosažené výsledky z třetího kvartálu prokazují stabilní růst obliby jednotlivých kanálů celé televizní skupiny, k níž došlo především díky novým formátům a také vlivem investic do jejího dalšího rozvoje. Vnímám to jako pozitivní zpětnou vazbu od diváků, která odráží naši snahu o co nejzajímavější programové schéma,“ uvedl generální ředitel TV Barrandov a předseda představenstva mediálního domu Empresa Media Jaromír Soukup.

K nejsledovanějším pořadům patřily TÝDEN s prezidentem a Duel Jaromíra Soukupa, které se řadí mezi nejsledovanější relace podobného typu ze všech českých televizních stanic. Jen za minulý čtvrtek toto politickodiskusní pásmo zasáhlo 697 tisíc diváků. Velmi úspěšně se také zapsal nový pořad Instinkty Jaromíra Soukupa, jenž přináší důvěrné a často překvapující odhalení hvězd v originální diskusi moderované generálním ředitelem TV Barrandov. Na úspěšných výsledcích se významnou měrou podílejí i stabilně výborné formáty jako Naše zprávy, Nebezpečné vztahy či Soudkyně Barbara.

(ATO – Nielsen Admosphere, 1. 7. 2017 – 30. 9. 2017, cílová skupina: 15+, typ sledovanosti Live + TS0, data k dispozici 2. 10. 2017)

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama
autor: Tisková zpráva
reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Česká pošta: Ježíškova pošta letos úřaduje už po sedmadvacáté

17:05 Česká pošta: Ježíškova pošta letos úřaduje už po sedmadvacáté

Od 1. až do 23. prosince bude na poště Partner v Božím Daru opět, již po sedmadvacáté, úřadovat trad…