Nejlepší výsledek si za třetí kvartál připsala Skupina Barrandov, která zaznamenala v rámci podílu sledovanosti meziroční nárůst o 25 procent – tedy nejvíce ze všech skupin na trhu. Stojí za ním především hlavní kanál, který dosáhl výsledku 6,5 procenta, což představuje meziroční nárůst o 16 procent a nejlepší kvartální výsledek od startu vysílání. Mimořádných zvýšení a maximálních výsledků dosáhly také stanice KINO Barrandov, která s podílem 1,8 procenta vykázala 43procentní meziroční nárůst, a Barrandov PLUS, jež rostla o 74 procent na podíl 1,1 procenta.
„Dosažené výsledky z třetího kvartálu prokazují stabilní růst obliby jednotlivých kanálů celé televizní skupiny, k níž došlo především díky novým formátům a také vlivem investic do jejího dalšího rozvoje. Vnímám to jako pozitivní zpětnou vazbu od diváků, která odráží naši snahu o co nejzajímavější programové schéma,“ uvedl generální ředitel TV Barrandov a předseda představenstva mediálního domu Empresa Media Jaromír Soukup.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
média , televize , trh , TZ , Skupina Barrandov
autor: Tisková zpráva
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
Záněty dásní se vyskytují často a většinou probíhají bezproblémově. Jakmile ovšem zánět přejde na ji…