Nadace ČEZ: Energetici potěšili seniory, přinesli jim 179 koláčků a křížovky

17. 5. 2020 13:00

Zaměstnanci ostravského pracoviště společnosti ČEZ Prodej se rozhodli zpříjemnit a osladit seniorům alespoň jeden ze současných těžkých dnů. Všem obyvatelům Domova pro seniory ve Frýdku-Místku koupili koláče a prostřednictvím personálu jim je poslali i s osobními vzkazy.

Nadace ČEZ: Energetici potěšili seniory, přinesli jim 179 koláčků a křížovky
Foto: Nadace ČEZ
Popisek: Nadace ČEZ
reklama

Nápad vznikl v oddělení Saldokonto, tedy mezi specialisty přes finance, a vynesl více peněz, než se očekávalo. „Díky tomu jsme mohli nakoupit nejen 179 výborných makových a tvarohových koláčků, aby se dostalo na všechny klienty domova, ale taky křížovky, časopisy a omalovánky pro dospělé,“ řekla Marie Papugová, která stála s dalšími kolegyněmi z ČEZ Prodej u zrodu netradiční myšlenky. K nakoupeným věcem dodali pastelky a propisky ze skladu reklamních předmětů i kytici pro personál, který se obětavě o seniory i v dnešní nelehké době dennodenně stará.

Netradiční dar měl mezi seniory velký úspěch. „Každý si na koláčku pochutnal a křížovky jedou v plném proudu. Kytici pro personál jsme ponechali ve vstupní hale – všichni zaměstnanci věděli, že je od vás a že je to velké poděkování za to, co dělají. Velkou radost jste udělali všem, klientům i personálu,“ poděkoval ředitel zařízení Petr Kuchta.

Zaměstnanci ČEZ Prodej svým darem navázali na podporu, která putovala do regionu v rámci krizové pomoci Nadace ČEZ. Ta darovala moravskoslezským obcím, domovům pro seniory, nemocnicím, charitám a dalším neziskovkám na opatření proti šíření COVID-19 více než 5 milionů korun.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama
autor: Tisková zpráva
reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Ombudsman: Nenávistné projevy na internetu – výzkum a doporučení

22:16 Ombudsman: Nenávistné projevy na internetu – výzkum a doporučení

Ombudsmanka Anna Šabatová se od roku 2016 intenzivněji věnovala problematice nenávistných projevů na…