Národní divadlo šetří náklady díky řešení Aastra 5000

21.11.2012 10:32

Systém Aastra nasazený společností atlantis telecom pomohl zvýšit kvalitu komunikace a umožnil dosáhnout rychlé návratnosti investic.

Národní divadlo šetří náklady díky řešení Aastra 5000
Foto: Aastra
Popisek: Aastra

Společnost Aastra, globální poskytovatel řešení podnikových komunikací a lídr na českém komunikačním trhu v posledních 2 letech*, oznámila, že Národní divadlo, nejvýznamnější divadelní scéna České republiky, úspěšně implementovalo komunikační řešení Aastra 5000 v budově Státní opery. Tím byl završen několikaletý projekt transformace komunikační infrastruktury, který zahrnul mj. kompletní výměnu ústředen na všech lokalitách Národního divadla. Technologie, kterou implementovala firma atlantis telecom, partner společnosti Aastra v České republice, pomohla významně uspořit náklady na volání a zvýšit kvalitu hlasové i datové komunikace.

Komplexní projekt výměny komunikační infrastruktury probíhal ve třech fázích, během kterých došlo k nahrazení zastaralých ústředen řešením Aastra 5000, a to na všech lokalitách včetně areálu vlastního Národního divadla, Stavovského divadla, Nové scény, Divadla Kolowrat a všech dalších provozních budov. V souvislosti s organizačním přičleněním areálu Státní opery k subjektu Národního divadla došlo letos k nasazení Aastra 5000 také v této lokalitě. Součástí projektu bylo nahrazení původní konektivity optickými vlákny.

Nové řešení nahradilo stávající analogové kanály, díky kterým muselo Národní divadlo platit za volání mezi jednotlivými budovami, neboť v té době organizace nedisponovala konektivitou propojující existující ústředny v jednotlivých lokalitách. Vedle volání se nové řešení nyní využívá také k zajištění přístupu do Internetu, pro potřeby počítačových sítí a pro řízení energetického hospodářství všech budov Národního divadla.

Nasazená IP technologie umožňuje nyní jednotlivým lokalitám transparentně volat do veřejné sítě přes centrální ústřednu umístěnou v provozní budově Národního divadla. Díky implementaci nové centrální ústředny, přes kterou se realizují všechny telefonní hovory do vnějšího světa, ušetřila organizace významné poplatky za volání mezi jednotlivými budovami. 

„Nasazení řešení Aastra společností atlantis splnilo naše očekávání,“ řekl Ing. Václav Pelouch, technicko-provozní ředitel Národního divadla. „Investice vložené do prvních dvou etap se nám vrátily zhruba po prvních dvou letech. Důležitým výsledkem byla centralizace komunikačního provozu, která se projevila vyšší spolehlivostí a přehledností pro příchozí volající. Oceňujeme přístup společnosti atlantis, která nám nabídla postupnou implementaci moderního sofistikovaného řešení bez potřeby nahrazení veškeré původní infrastruktury, čímž byla zajištěna rychlá návratnost investic.“

Nasazená distribuovaná architektura též umožňuje využívat stávající analogové linky. Díky kombinaci klasické telefonie a moderních IP technologií mohou být IP telefony i původní analogová zařízení ve společnosti používány společně, zatímco starší zařízení budou nahrazována postupně.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: Tisková zpráva

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

Bety.cz TESTOVÁNÍ - Testujte s námi nové produkty či služby a o své názory a doporučení se podělte s ostatními čtenářkami Bety.cz.

Prostřeno.cz - recepty on-line - vaření, recepty, gastronomie

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

CzechTourism: Online kampaně v Japonsku lákaly k návštěvě České republiky

22:17 CzechTourism: Online kampaně v Japonsku lákaly k návštěvě České republiky

Tři online kampaně zaměřené na různé cílové skupiny zrealizovalo japonské zastoupení agentury Czech…