Společnost Aastra, globální poskytovatel řešení podnikových komunikací a lídr na českém komunikačním trhu v posledních 2 letech*, oznámila, že Národní divadlo, nejvýznamnější divadelní scéna České republiky, úspěšně implementovalo komunikační řešení Aastra 5000 v budově Státní opery. Tím byl završen několikaletý projekt transformace komunikační infrastruktury, který zahrnul mj. kompletní výměnu ústředen na všech lokalitách Národního divadla. Technologie, kterou implementovala firma atlantis telecom, partner společnosti Aastra v České republice, pomohla významně uspořit náklady na volání a zvýšit kvalitu hlasové i datové komunikace.
Komplexní projekt výměny komunikační infrastruktury probíhal ve třech fázích, během kterých došlo k nahrazení zastaralých ústředen řešením Aastra 5000, a to na všech lokalitách včetně areálu vlastního Národního divadla, Stavovského divadla, Nové scény, Divadla Kolowrat a všech dalších provozních budov. V souvislosti s organizačním přičleněním areálu Státní opery k subjektu Národního divadla došlo letos k nasazení Aastra 5000 také v této lokalitě. Součástí projektu bylo nahrazení původní konektivity optickými vlákny.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva