„Naši pracovníci, kteří se zaměřují na péči o les i ti z marketingového oddělení zde prezentují poslání Národního parku Šumava. Představují naši činnost a hlavně krásy Národního parku Šumava. Jen za neděli do našeho dočasného brněnského informačního střediska přišlo více než 20 tisíc návštěvníků. Věříme, že řada z nich dorazí i k nám na Šumavu,“ uvádí Jiří Mánek, ředitel Správy NP a CHKO Šumava.
Součástí šumavského stanoviště, které se rozléhá na asi 500 metrech čtverečních, je například pozorovací srub. Takové sruby (samozřejmě mnohem větší) stojí na Šumavě v přezimovacích obůrkách, kde tráví zimu jelenovitá zvěř. Před srubem je umístěna obrazovka, na které se v časové smyčce vysílají originální dokumenty o šumavské přírodě, které nechala vyrobit Správa NP a CHKO Šumava.
Účast na veletrhu Silva Regina je součástí nové marketingové strategie Správy Národního parku a chráněné krajinné oblasti Šumava, za který získala 2.-3.místo v soutěži inovátorů Česká inovace 2013.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva