Podporou Národní potravinové sbírky vyjadřuje Český rozhlas především solidaritu s lidmi, kteří se ocitli z různých důvodů na životním rozcestí a potřebují pomoc alespoň při zajištění základních potřeb, jako je jídlo. Dalším důležitým aspektem této kampaně je medializace témat spojených s efektivním nakládáním potravin, o nichž Český rozhlas také informuje. „Po loňském roce, kdy se poprvé v Českém rozhlase v Praze otevřelo pro zaměstnance a širokou veřejnost sběrné místo pro potravinovou sbírku, jsme se v letošním roce rozhodli otevřít sběrná místa i v regionálních studiích tam, kde to podmínky a především dostupnost rozhlasových budov umožňují. Cílem je dát příležitost našim posluchačům pomáhat také přímo ve svých regionech,“ uvedl generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral.
Dary od veřejnosti míří buď do potravinových bank, nebo přímo sociálním a charitativním organizacím, které v daném regionu či městě pomáhají lidem v nouzi. Národní potravinovou sbírku organizuje Byznys pro společnost ve spolupráci s Armádou spásy, NADĚJÍ, Českou federací potravinových bank a Charitou České republiky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva