Česká spořitelna hodnocení kraluje, i když jen těsně
Česká spořitelna v průběhu roku zvítězila ve všech čtvrtletních hodnoceních. Celkově nakonec získala nejvyšší průměrné hodnocení 81,88 procentního bodu. Tato banka je dlouhodobě mezi OZP považována za nejznámější a také nejlepší banku. Mezi priority, které OZP považují, ze svého pohledu, za nejpodstatnější při hodnocení bank, patří pohodlná dostupnost banky, vstřícný přístup zaměstnanců banky k OZP, široká nabídka produktů na jednom místě a také mediální známost banky. Česká spořitelna všechna uvedená kritéria splňuje. Banka je navíc OZP blízko v menších a středně velkých obcí, kde kromě malé pobočky České spořitelny, případně Poštovní spořitelny na poštách nenalezneme pobočku žádné jiné banky, což je pro OZP, kteří žijí v těchto obcích velmi podstatná věc.
Česká spořitelna je dále v segmentu služeb a produktů pro OZP dlouhodobě velmi aktivní bankou, která nepovažuje tento segment za okrajovou záležitost, ale své novinky v této oblasti široce prezentuje. Většina poboček této banky je v současné době již bezbariérová, což je opět předmětem kladného hodnocení části OZP.
Naopak je Česká spořitelna kritizována částí OZP za vyšší ceny a poplatky a nižší schopnost upravovat své produkty na míru konkrétním OZP.
Česká spořitelna je také uváděna jako banka, kde má svůj účet, resp. využívá její služby největší počet OZP, kteří v průběhu roku banky hodnotili.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva