Výstavní premiéru na břehu ženevského jezera slaví také ŠKODA Octavia. S třetí generací oblíbeného modelu chce ŠKODA AUTO ještě více posílit svou mezinárodní pozici a pokračovat v prodejních úspěších. V roce 2012 dosáhla automobilka nového prodejního rekordu, když zákazníkům dodala 939 200 vozů (nárůst o 6,8 % oproti roku 2011). Velkým dílem se na tomto úspěchu podílela právě Octavia. Například na domácím, českém trhu je tato modelová řada s velkým náskokem nejprodávanějším vozem napříč všemi segmenty.
„Octavia je synonymem pro značku ŠKODA – je naším klíčovým modelem,“ říká předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland. „Jen několik týdnů po světové premiéře nového vozu Octavia představujeme v Ženevě další členy rodiny: modely Octavia Combi a Octavia Combi 4×4. Stejně jako liftback, i kombi představuje v každém ohledu velký posun vpřed. Ve třídě kompaktních kombi stanovuje třetí generace našeho bestselleru nová měřítka v oblasti prostornosti, kvality, designu, techniky a poměru ceny a nabízené hodnoty. Jinými slovy: za cenu běžnou v kompaktním segmentu nabízí přednosti vozu střední třídy. S novými modely ŠKODA Octavia – stejně jako s naší širokou, moderní modelovou paletou – máme dobrou výchozí pozici pro to, abychom i za současné komplikované situace naši mezinárodní působnost dále posilovali,“ říká Prof. Vahland.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva