Nová kampaň GENERALI poukazuje s nadsázkou na nepříjemné životní situace

18.08.2013 12:10 | Zprávy

Města a obce, kde je omezena nejvyšší povolená rychlost, hrají důležitou úlohu v nové kampani pojišťovny GENERALI. V srpnu bude vidět na 216 reklamních plochách po celé České republice. Více než polovina vizuálů je rozmístěna právě ve městech a obcích. Kampaň připravila agentura Dorland.

Nová kampaň GENERALI poukazuje s nadsázkou na nepříjemné životní situace
Foto: Pojišťovna Generali
Popisek: Pojišťovna Generali

„Cílem kampaně je prezentace Generali jako pečující pojišťovny. Péče je přeneseně vyjádřena životními situacemi, které mohou potkat každého z nás,“ vysvětluje Renata Werliková, manažerka marketingu pojišťovny Generali. „Generali s nepředvídatelnými nástrahami života počítá a svým klientům nabízí řešení,“ zdůrazňuje Renata Werliková.

Na vizuálech jsou klíčové tři základní prvky: výmluvný obraz, logo a velký claim. Například: “Pes, který štěká, nekouše. A kdyby ano, je tu pojištění od Generali.“

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Pojišťovna Generali

Ing. Barbora Urbanová byl položen dotaz

Rozpočet

Když je podle vás rozpočet bez ambice, zajímá mě, zda ho tedy podpoříte nebo ne? Protože jestli ano, tak si podle mě slušně řečeno nevidíte do pusy nebo to hlasujete i pro věci, s kterými nesouhlasíte? Jakou má takové hlasování logiku?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČSÚ: V sedmi obcích zvolili nová zastupitelstva

7:14 ČSÚ: V sedmi obcích zvolili nová zastupitelstva

V sedmi obcích na území celkem pěti krajů vybírali v sobotu voliči nové obecní zastupitele.