Nová kampaň GENERALI poukazuje s nadsázkou na nepříjemné životní situace

18.08.2013 12:10 | Zprávy

Města a obce, kde je omezena nejvyšší povolená rychlost, hrají důležitou úlohu v nové kampani pojišťovny GENERALI. V srpnu bude vidět na 216 reklamních plochách po celé České republice. Více než polovina vizuálů je rozmístěna právě ve městech a obcích. Kampaň připravila agentura Dorland.

Nová kampaň GENERALI poukazuje s nadsázkou na nepříjemné životní situace
Foto: Pojišťovna Generali
Popisek: Pojišťovna Generali

„Cílem kampaně je prezentace Generali jako pečující pojišťovny. Péče je přeneseně vyjádřena životními situacemi, které mohou potkat každého z nás,“ vysvětluje Renata Werliková, manažerka marketingu pojišťovny Generali. „Generali s nepředvídatelnými nástrahami života počítá a svým klientům nabízí řešení,“ zdůrazňuje Renata Werliková.

Na vizuálech jsou klíčové tři základní prvky: výmluvný obraz, logo a velký claim. Například: “Pes, který štěká, nekouše. A kdyby ano, je tu pojištění od Generali.“

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Pojišťovna Generali

Ing. Libor Turek, Ph.D. byl položen dotaz

Zase zpackaný projekt

Jestli je pravda, že ohledně dostavby Dukovan vaše vláda spoléhá do značné míry na dohody o smlouvách budoucích, jak tvrdí Havlíček, nemyslíte, že je to chyba? Já nevím, ale dá se takovým dohodám věřit? Aby to nedopadlo jako téměř vždy, že se o něco zásadního připravíme. A jak je možné, že tak důlež...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ÚOOÚ: Stáž expertů z Německa a Nizozemska

16:12 ÚOOÚ: Stáž expertů z Německa a Nizozemska

Úřad pro ochranu osobních údajů přivítal na téměř třítýdenní stáž kolegy z Německa a Nizozemska.