Největší zaměstnanecká Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra (ZP MV ČR) totiž přichází s novou službou pro své klienty Lékař na telefonu. K dispozici je pouze pojištěncům ZP MV ČR, a to 24 hodin denně, sedm dní v týdnu. Konzultace jim poskytují kvalifikovaní lékaři.
„Je řada věcí, které bychom se svým lékařem rádi prodiskutovali či konzultovali, ale on v ordinaci většinou nemá tolik času. Pro tyto situace jsme se rozhodli nabídnout našim klientům rychlou a účinnou pomoc v podobě nové nonstop služby – Lékař na telefonu,“ říká generální ředitel ZP MV ČR David Kostka.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva