Společnosti Paradise Casino Admiral, a.s. jakožto jeden z největších provozovatelů hazardních her v ČR provozující herny a kasina pod značkou ADMIRAL, reaguje na tiskové prohlášení MFČR vysvětlující požadavek na nepřetržitou přítomnost krupiéra u každého stolu živé hry bez ohledu na to, zda ji zrovna nějaký návštěvník kasina chce hrát. (ZDE)
Ministerstvo v tomto prohlášení důrazně popírá uplatňování výkladu zákona Celní správou, kdy je ze strany Celní správa vyžadována přítomnost krupiérů u každého stolu živé hry bez ohledu na přítomnost hráčů, kteří by o samotnou hru měli zájem. Prohlášení ministerstva mimo jiné uvádí: „Není ovšem pravdou, že by Celní správa udělovala pokuty za to, že krupiér nestál nepřetržitě u každého hracího stolu, přestože zde nebyl žádný hráč, který by se chtěl zúčastnit hry.“
Naprostý opak je však pravdou. V praxi kontroly ze strany Celní správy probíhají tak, že její pracovníci pouze spočítají stoly živé hry a počty přítomných krupiérů s tím, že pokud si tyto vzájemně neodpovídají, Celní správa bez dalšího konstatuje porušení zákona o hazardních hrách. Pracovníky Celní správy při kontrolách vůbec nezajímá, že se v kasinu nenacházejí žádní hráči, kteří by měli zájem se živé hry účastnit. Za posledních pár měsíců na našich kasinech v této věci proběhlo 7 kontrol s tím, že ve třech případech byl v době kontroly pouze jediný host, v ostatních pouze několik hostů. Pokaždé však bylo závěrem kontroly Celní správy porušení hazardního zákona.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva