Produkt E.ON Prémie je určen i všem stávajícím zákazníkům společnosti E.ON z řad domácností. V porovnání se standardním ceníkem společnosti nabízí slevu 13 % ze silové ceny elektřiny a poskytuje také garanci, že se po dobu 2 let těmto zákazníkům cena elektřiny nezvýší. „Produkt jsme spustili k 1. prosinci. Na rozdíl od řady jiných produktů, které jsou určeny pouze pro nové zákazníky, dává E.ON Prémie možnost ušetřit i všem našim stávajícím odběratelům z řad domácností. Ty o něj také projevují značný zájem,“ přiblížil Vladimír Vácha, tiskový mluvčí energetické společnosti E.ON.
Nový produkt je populární rovněž díky úspoře, na kterou mohou zákazníci dosáhnout. Ta se pohybuje v řádech stovek až tisíců korun. „Domácnosti, které využívají elektřinu pro svícení a provoz spotřebičů, mohou meziročně ušetřit zhruba 450 korun. Ti, kteří elektřinou i topí, mohou zaznamenat úsporu až 3 000 korun,“ objasnil Vácha s tím, že produkt E.ON Prémie je možné objednat již pouze do konce ledna přes bezplatnou E.ON Zákaznickou linku 800 77 33 22.
Poznámka: Při kalkulaci ročních úspor je využito porovnání ceny dodávky elektřiny od E.ON z Ceníku Elektřina platného od 25. 8. 2014 a Ceníku Prémie Advent 2014 platného od 1. 12. 2014 v sazbě D02d (spotřeba 2,2 MWh), a v sazbě D45d (spotřeba VT 0,6 MWh, spotřeba NT 14,4 MWh). Procentuální úspora 13 % se vztahuje na cenu za MWh dodané elektřiny.
O společnosti E.ON Energie a.s.
Energetická společnost E.ON působí na českém trhu od roku 1998 a je významným dodavatelem energií českým zákazníkům. Aktuálně dodává elektřinu celkem 1,2 milionu zákazníků a zemním plynem zásobuje více než 220 000 zákazníků, a to převážně v jižních Čechách a na jižní Moravě.
Jako významný dodavatel elektřiny a zemního plynu cítí energetická společnost E.ON velkou odpovědnost nejen za spolehlivé dodávky energie a kvalitní služby zákazníkům, ale také za životní prostředí kolem nás. Svým zákazníkům proto přináší řadu informací a služeb, které pomáhají šetřit přírodu a snižovat jejich spotřebu energií.
autor: Tisková zpráva