O2 spouští novou kampaň. V hlavních rolích se představí Standa a Marta

22.02.2014 19:22 | Zprávy

"Nenechte si vyprávět, co dávali včera v televizi. Raději se na to sami podívejte v O2 TV" - tak zní motto nové reklamní kampaně, kterou spouští ve druhé polovině února operátor O2.

O2 spouští novou kampaň. V hlavních rolích se představí Standa a Marta
Foto: red
Popisek: O2

Digitální televize O2 TV nabízí divákům funkci nahrávání a zhlédnutí pořadu až 30 hodin zpětně po jeho odvysílání. Právě tyto benefity má nová kampaň zajímavě a s vtipem představit internetové populaci, která je otevřenější alternativním přístupům a nebojí se radikálnější kreativy.

"V nové kampani cílíme na technologicky vyspělejší zákazníky, kteří nemají času nazbyt, odmítají se vázat na televizní program, a proto jim unikají zásadní televizní pořady a sportovní momenty," vysvětluje Pavel Jankovský, ředitel marketinkové komunikace v O2.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Libor Turek, Ph.D. byl položen dotaz

Proč jste nepodpořil zákon, který měl zajistit lepší dostupnost léků a lékáren?

Přijde mi, že se tu opět staví byznys nad zájmy lidí, a v tomto případě i nad zdraví. Nebo co podle vás bylo na zákoně špatného? A proč se u nás pořád nahrává jen těm velkým hráčům? Podívejte se, co to způsobilo třeba v obchodech, ale další příklad jsou třeba operátoři. Proč tu pořád není další, kte...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Správa jeskyní: Čtrnást jeskyní ČR cílí na rodiny s dětmi

22:03 Správa jeskyní: Čtrnást jeskyní ČR cílí na rodiny s dětmi

Jeskyně se připojují k turistickým objektům, které cílí na rodiny s dětmi a od prázdnin zavádí rodin…