„OKIN FACILITY a stejně tak i další značky skupiny OKIN GROUP se neustále vyvíjí. I proto jsme se v poslední době zaměřili na modernizaci jejich vizuality. Věřím, že díky moderní a konzistentní komunikaci se nám podaří posílit pozici a image firmy na všech trzích, kde působí,“ uvádí brand manažer David Rýpal. Na nové pozici bude zodpovědný za strategické řízení značek v rámci společnosti, včetně supervize nad dodržováním corporate identity. David Rýpal dosud ve firmě působil jako specialista marketingu.
Na nové pozice produktových manažerů přicházejí Petr Gráf (soft services) a Pavel Mueller (hard services). Mezi jejich hlavní činnosti patří realizace trade marketingových aktivit primárně s ohledem na podporu implementace nových inovativních služeb a expertní podpora obchodního týmu.
Petr Gráf ve společnosti OKIN FACILITY působí již od roku 2007 a na nové místo přichází z pozice manažera ekonomiky provozu. Ve firmě se dosud podílel především na obchodní a realizační fázi projektů v oblasti úklidových služeb. „Chci zúročit své dosavadní zkušenosti a nadále strategicky rozvíjet segment podpůrných a administrativních služeb, tzv. ‚soft services‘. Velkou výzvou bude také podpora inovací a práce na mezinárodních projektech v rámci členství v alianci ECSynergy. Toto unikátní partnerství totiž umožňuje skupině čerpat know-how z velkých mezinárodních projektů a úspěšná řešení implementovat ve spolupráci se svými zákazníky,“ říká Petr Gráf.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva