Kampaň 3Ď připravila odpadová společnost OZO Ostrava za podpory statutárního města Ostravy jednak jako výzvu obyvatelům Ostravy ke třídění odpadu. Zároveň ale jde také o název zábavné hry o původně sto triček UAX v barvách separačních kontejnerů a další hodnotné ceny – např. 3D domácí kino, digitální fotoaparát, tablet či MP5. Hra začala 16. září a vyvrcholí první listopadový den závěrečnou party. Je určena všem, kdo mají rádi Ostravu a rádi luští hádanky. Trička ze speciální kolekce OZO Ostrava byla ukryta na 100 zajímavých místech v Ostravě a mohl je najít jen ten, kdo vyluštil vědomostní nápovědy vedoucí k těmto místům.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva