Prodej klíčového druhu piva – tedy světlého ležáku Budweiser Budvar – vzrostl o 12%. Ležáku Pardálu Echt se prodalo o 9% více. Prodej piva baleného v lahvích se zvýšil o 10% a prodej plechovek stoupl o 29%. Prodej piva v tuzemsku vzrostl o 9% a export se zvýšil o 10,5%. Na celkovém exportu piva z České republiky se loni Budějovický Budvar podílel z 21,7%.
„Za těmito výsledky stojí jednak vysoká kvalita piva založená na tradici a osvědčených řemeslných postupech, jednak práce všech 653 zaměstnanců pivovaru,“ říká Ing. Robert Chrt, obchodní ředitel Budějovického Budvaru. Budějovický Budvar byl loni obchodně úspěšnější, než byl průměr českého pivovarnického průmyslu a díky tomu zvýšil i podíl na české produkci piva z 8,5% na 9,08%.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva