Obchody Albert nabídnou zákazníkům 100 % objemů stálé nabídky masa z českých chovů

25.08.2016 12:00 | Zprávy

Obchodní řetězec Albert rozšiřuje spolupráci s českými dodavateli a nabídne zákazníkům veškeré objemy nepromočního vepřového a hovězího masa českého původu. Pod záštitou ministra zemědělství Mariana Jurečky podepsala společnost Ahold se zástupci dodavatelů memorandum o spolupráci.

Obchody Albert nabídnou zákazníkům 100 % objemů stálé nabídky masa z českých chovů
Foto: Albert
Popisek: Podpis memoranda: Petr Pavlík (Albert), Zdeněk Jandejsek (Rabbit), Jesper Lauridsen (Albert), Marian Jurečka (MZe), Čestmír Motejzík (Masokombinát Polička), Michal Jedlička (Kostelecké uzeniny)

Zákazníci poznají český původ přehledně podle symbolu s českou vlajkou a s nápisem „Česká potravina“, který se nově objeví na obalech v souladu s metodikou Ministerstva zemědělství a novelou zákona o potravinách.

„Podpora kvalitních českých produktů a jejich přehledné značení je pro Ministerstvo zemědělství prioritou. Zvýšení nabídky českého vepřového a hovězího masa v obchodní síti proto považuji za velmi pozitivní krok,“ říká ministr zemědělství Marian Jurečka.

Zákazníci najdou v obchodech Albert 100 % objemů stálého sortimentu červeného masa od prověřených českých zpracovatelů a chovatelů tzv. masného skotu a prasat – společností Masokombinát Polička, Kostelecké uzeniny a Rabbit.

Generální ředitel společnosti Ahold ČR Jesper Lauridsen ke spolupráci říká: „Obchody Albert jsou na českém trhu již čtvrt století a spolupráce s domácími dodavateli a producenty potravin je pro nás klíčová. Na základě zvyšování poptávky českých zákazníků po tuzemském mase se nám podařilo díky spolupráci s dodavateli zabezpečit sto procent objemů pravidelné nabídky masa, tedy nepromočních objemů, s českým původem. Chtěl bych našim dodavatelům poděkovat a také doufám, že změnu ocení naši zákazníci.“

Nové obaly s českou vlajkou

V souladu s novelou Zákona o potravinách a novou definicí dobrovolného značení českého původu najdou zákazníci v supermarketech a hypermarketech Albert maso v nových obalech s jasně viditelnou českou vlajkou a nápisem „Česká potravina“. Nové značení produktů tak zajistí jasnou a transparentní informaci pro  zákazníky.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: komerční tisková zpráva

Ing. Libor Turek, Ph.D. byl položen dotaz

Pokud zůstanete u moci

Můžete zaručit, že nebudete jakkoliv usilovat o přijetí Eura? Z toho vaše průzkumu se obávám, že už jste se podvolili snahám vašich koaličních partnerů Euro přijmout a čím dál víc se stává probruselskou stranou místo toho, jak jste se k politice EU stavili dřív – což mi bylo mnohem sympatičtější

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo zahraničních věcí ČR k humanitární situaci v Pásmu Gazy

22:31 Ministerstvo zahraničních věcí ČR k humanitární situaci v Pásmu Gazy

Ministerstvo zahraničních věcí ČR považuje rozhodnutí bezpečnostního kabinetu izraelské vlády obsadi…