Evropská cena kvality představuje pro firmy v Evropě nejvyšší soutěž tohoto druhu. Společnosti jsou podrobeny detailnímu hodnocení na mnoha úrovních od ekonomických výsledků až po vztah k životnímu prostředí. Řetězec Albert je vůbec první tuzemskou společností, která postoupila do finále evropské úrovně soutěže.
Porota ocenila zodpovědné podnikání
Obchody Albert zabodovaly především aktivitami odpovědného podnikání. Aktuálně jde například o kampaň Bertík pomáhá. Lidé během ní mohli na přelomu září a října hlasovat v hypermarketech Albert o nejlepších regionálních projektech na podporu dětí ze sociálně ohroženého prostředí. Program navazuje na úspěšnou kampaň z let 1999-2012 a celkově v tomto roce rozdělí 3 700 000 korun. Další aktivitou je unikátní vzdělávací program Zdravá 5. Díky němu se například jen minulý rok zúčastnilo výuky o zdravém stravování více než 74 tisíc dětí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva