Hodnotili kumulovaný rozdíl příjmů a výdajů za posledních pět let na jednoho pojištěnce a výdaje na prevenci na jednoho klienta a jejich meziroční změnu.
„Dosáhnout vyrovnaného hospodaření nebylo v podmínkách uplynulých let hospodářského propadu ani zdaleka samozřejmé. Je to výsledek dobré práce pojišťovny, důsledné kontroly výdajů a péče o hospodárné nakládání s penězi našich klientů. Těm to především říká, že i do budoucnosti jsou v péči pojišťovny, která je sama v dobré kondici,“ uvedl Ladislav Friedrich, generální ředitel Oborové zdravotní pojišťovny.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva