Olomoucký kraj: Informační linka pomáhá stovkám cestujících

21.11.2017 20:48 | Zprávy

Více než sto telefonátů zaznamenala během prvního měsíce své existence informační linka krajského koordinátora dopravy KIDSOK. Ten ji provozuje od září letošního roku. Hovory na linku trvaly celkem sedm a čtvrt hodiny.

Olomoucký kraj: Informační linka pomáhá stovkám cestujících
Foto: Olomoucký kraj
Popisek: Olomoucký kraj, logo.

Největší nápor linka zatím zaznamenala hned v prvních dnech své existence. Její spuštění totiž přišlo na začátku školního roku, kdy žáci, studenti a jejich rodiče řeší organizaci dopravy za výukou. V tomto období proto na příslušné telefonní číslo volala denně takřka dvacítka zájemců o informace. Pracovníci krajského koordinátora dopravy jim vysvětlovali podrobnosti k tarifům ve veřejné dopravě a cenám jízdného.

Následující měsíc už byl klidnější. Zatímco v září na linku volalo celkem 112 lidí, v říjnu to bylo 62 zájemců o informace. V tomto případě zhruba 60 procent dotazů směřovalo na tarif a ceny jízdného a ostatní na nové jízdní řády, které začnou platit na přelomu roku.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Proč EU řeší tresty za znásilnění?

Nemám nic proti zpřísnění, ale neměl by si to každý stát řešit legislativně sám? Proč mám dojem, že se EU plete do vnitřních záležitostí států čím dál víc? Kde končí její kompetence? Proč neřešíte třeba nelegální migraci, s kterou jste od voleb nepohnuli?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

NP Šumava: Nedostatek vody zastavuje Splouvání Vltavy

22:03 NP Šumava: Nedostatek vody zastavuje Splouvání Vltavy

Hladina Teplé Vltavy na odečtu na Soumarském Mostě letos vykazuje rekordní hodnoty.