Otidea: Stát nedokáže efektivně vybírat zakázky v reklamě a komunikaci

23.05.2013 12:07 | Zprávy

Úředníci v současnosti vybírají převážně ty nejlevnější komunikační kampaně, bez ohledu na jejich kvalitu, kreativitu a schopnosti týmu, který je realizuje.

Otidea: Stát nedokáže efektivně vybírat zakázky v reklamě a komunikaci
Foto: red
Popisek: Otidea a.s.

 

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

RNDr. Luděk Niedermayer byl položen dotaz

Dotace

Jestli někomu byly dotace vyplaceny neoprávněně, neměl by za to nést také ten, kdo vyplacení schválil odpovědnost? Proč tohle nikdo neřeší?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo spravedlnosti: První výsledky registru lobbování

19:28 Ministerstvo spravedlnosti: První výsledky registru lobbování

Od 1. července 2025 je účinný zákon o regulaci lobbování a byl spuštěn registr lobbování. Ministerst…