Služba je založena na pronájmu vlastního výkonného hardwaru, respektive jeho výpočetního výkonu zákazníkům. Ti tak k provozu ERP systému nepotřebují vlastní serverovou infrastrukturu ani výkonné počítače. Program PREMIER běží na vzdáleném serveru a na počítač zákazníka je přenášen pomocí vzdálené plochy. Nákup, údržba a provoz vyhrazeného hardwaru může být zejména pro zákazníky z řad podnikatelů, malých a začínajících firem vzhledem k jejich rozpočtu velmi nákladný. Kromě samotného pronajatého hardwaru obsahuje balíček outsourcingových služeb PREMIER zajímavé doplňky, které přinášejí výhody v podobě usnadnění práce či dalších časových a finančních úspor.
Kromě nejzásadnější výhody v podobě bezstarostného zajištění chodu a správy hardwaru znamená outsourcing služeb také nulové starosti zákazníka při upgradu potřebného softwaru, správě licencí nebo zajištění potřebné internetové konektivity. Další výhody, které nemusí být hned patrné, nabízí PREMIER outsourcing firmám s více pobočkami po celé České republice i v zahraničí, účetním firmám nebo zaměstnancům firmy na služebních cestách.
„Jako v ostatních případech, tak i u vývoje outsourcingových služeb se zajímáme o zkušenosti zákazníků s každodenním využíváním našich služeb. Zejména jejich nápady na zlepšení či rozšíření. Outsourcingové služby tak můžeme krok za krokem vylepšovat. Troufám si říci, že mezi českými dodavateli podnikových ekonomických systémů jsme díky této pozvolné evoluci v oblasti outsourcingu na špici,“ míní Jiří Sonek, obchodní ředitel PREMIER system, a.s.
Zabezpečení dostupnosti 24/7 pro male firmy

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva