Mezi další silné stránky, které byly zjištěny napříč klientelou i vlastními zaměstnanci při rozsáhlém průzkumu, patří zkušenosti a velkou výhodou je pro účetní kontinuálnost období. Jiné systémy práci s již uzavřenými účetními obdobími znesnadňují.
Zvláštní požadavky mají firmy specializované na účetnictví. Z pohledu středně velké účetní firmy, která spravuje účetnictví desítkám firemních zákazníků i živnostníků, je napříč trhem velmi dobrá zkušenost s ERP systémem PREMIER. Každý vyžaduje po čase změnu. I ty nejrozšířenější účetní programy vyžadují vhodnou alternativu, když nastane čas. „U ERP systému je klíčové intuitivní ovládání, logická provázanost jednotlivých funkcí a modulů a také rychlost implementace,“ míní Jiří Sonek, obchodní ředitel PREMIER system (www.premier.cz) s tím, že opravy dokladů kdykoliv, integrovaná DE a PU v jednom, libovolný přechod, příjemné ovládání, použití pro neziskové i příspěvkové organizace – to jsou jen některé z funkcí, které významně usnadňují práci, a kterými se může ERP pyšnit.
Pro účetní firmu nabízí oproti konkurenci řadu výhod. Důvodem je, že samotní programátoři softwaru PREMIER mají zkušenosti a znalosti z oboru práce v oboru účetnictví, zkrátka že ví, jaké problémy účetní při své každodenní práci řeší. To se pozitivně odráží v každé jednotlivé funkci programu.
Přechod na jiný systém může být nezvyk
Jako při každé změně, i při přechodu na systém PREMIER mohou být zaměstnanci ze začátku k novince skeptičtí. Jakmile si ale zvyknou na odlišný vizuální styl uživatelského prostředí a začnou objevovat nové funkce, sami zjistí, jak moc jim systém zpříjemňuje práci.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva