Přední český vývojář a výrobce informačních a ekonomických systémů začne závěrem roku prodávat novou verzi svého ERP systému PREMIER. Verze X5 odpovídá na žádost uživatelů. Předchozí verze upoutala zejména podporu chytrých mobilních zařízení, podporou platebních terminálů či automatickým ohlídáním firemních partnerů. V nové verzi jde vývojová společnost ještě dále ve snaze neustálého zdokonalování a překonávání nových výzev. Zákazníkům nabídne funkci navigačního řádku, s jehož pomocí se dle testů zrychlí práce až 4x oproti stávající verzi. Vylepšuje „nalepovací“ poznámky pro přehledné úkolování včetně termínů, nabízí propojení s IP telefony či rychlý start s možností automatického výpočtu nejdůležitějších přehledů ihned po spuštění. Nechybí ani nástroje pro přehlednější práci v týmu a procesní řízení. Systém nabídne více než sto novinek a vylepšení. Nová verze bude i letos zákazníkům dostupná počátkem prosince.
„Nový PREMIER je dalším významným krokem v naší více než patnáctileté snaze přinášet stále přehlednější podnikový ekonomický software s příjemnějším, intuitivnějším a ergonomičtějším ovládáním. Pevně věříme, že se tato novinka stane vítaným pomocníkem při každodenní práci. V systému jsme vylepšili a přidali více než sto funkcí. Těšíme se na zpětnou vazbu klientů. Neustálá evoluce PREMIER system vychází z plnění právě jejich potřeb a požadavků, jež se odvíjejí od každodenní práce s naším systémem,“ míní Boleslav Buzek, zakladatel PREMIER system a.s.
Navigační řádek

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva