Jsem rád, že Zlatá pecka letos poprvé svůj název spojila se svým novým titulárním partnerem – televizí PRIMA, která tím dává sympaticky najevo, že jí úroveň kreativity v české reklamě určitě není lhostejná. Příjemným bonusem pro finalisty v kategorii TV spotů bude opět jejich prezentace v rámci celosvětové show „Noc reklamožroutů“ ve 40 zemích světa. A protože dobrou reklamu pomáhají dělat i skvělí herci, letos poprvé necháme promluvit vox populi! Všichni budou moci hlasovat na internetu pro svého nejoblíbenějšího herce a herečku v reklamě.
Jak už se stalo tradicí, bude i letošní přihlášené exponáty v kategorii „WWW a MULTIMEDIA“ posuzovat specializovaná odborná porota. Stejně tak přihlášené TV spoty do kategorie „PRODUCT PLACEMENT“, bude hodnotit samostatná zvláštní porota, která hodnotí kreativitu product placementu a ve spolupráci s Radou pro rozhlasové a televizní vysílání uděluje prestižní cenu PRODUCT PLACEMENT AWARD.
Držíme Vám všem palce, Kuba Kohák se na Vás těší 25. února 2015 na pražské Lávce!
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva