Jsem rád, že Zlatá pecka letos poprvé svůj název spojila se svým novým titulárním partnerem – televizí PRIMA, která tím dává sympaticky najevo, že jí úroveň kreativity v české reklamě určitě není lhostejná. Příjemným bonusem pro finalisty v kategorii TV spotů bude opět jejich prezentace v rámci celosvětové show „Noc reklamožroutů“ ve 40 zemích světa. A protože dobrou reklamu pomáhají dělat i skvělí herci, letos poprvé necháme promluvit vox populi! Všichni budou moci hlasovat na internetu pro svého nejoblíbenějšího herce a herečku v reklamě.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva




