Do jubilejního 20. ročníku soutěže se aktivně zapojily obce, města a regiony z celé ČR, poroty vybíraly ze 430 webových stránek a projektů včetně elektronických služeb. Oficiální záštitu poskytly Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Ministerstvo vnitra ČR, Asociace krajů ČR, Svaz měst a obcí ČR a Sdružení místních samospráv ČR. MMR se aktivně podílelo i na koncepci a hodnocení Zvláštní ceny ministryně pro místní rozvoj za nejlepší turistickou prezentaci, kde přibyla další kategorie, turistická atraktivita.
Smysl soutěže Zlatý erb spočívá nejen v detailním srovnání webů měst a obcí či v motivaci o dosažení co nejlepšího výsledku, ale jejich webmasterům a provozovatelům poskytuje často nový pohled na podobu a úlohu webových stránek i užitečné informace a hodnocení pro další zlepšování. Již od krajských kol jsou ve hře také hodnotné ceny, diplomy, výměna zkušeností s kolegy i možné využívání příkladů dobré praxe a inspirace moderními trendy elektronické komunikace s občany. Vítězové jednotlivých kategorií krajských kol mají tradičně zajištěn vstup zdarma na konferenci ISSS v Hradci Králové a na odborné semináře zaměřené na hodnocení webů a s tím spojenou problematiku.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva




