Letošní druhý adventní víkend se nesl ve znamení rodinné pohody. Páteční pohádku Jak se budí princezny sledovalo nejvíce diváků v porovnání se souběžně vysílaným programem na konkurenčních stanicích. Celkově k obrazovkám přilákala 886 tisíc diváků starších 15 let s podílem na sledovanosti 24,24 %, čímž se stala nejsledovanějším filmem Primy od začátku roku.
Nejlepším letošním výsledkem se o víkendu mohly pochlubit také Divácké zprávy, jejichž nedělní vydání zhlédlo 722 tisíc diváků 15+ u TV a dosáhly bezmála 18% podílu na sledovanosti.
Tradičně vysokou sledovanost si v neděli večer udržel i seriál Vinaři, předposlední díl zhlédlo 1 037 tisíc diváků 15+ s podílem na sledovanosti 23,54 %.
Pro Primu COOL se uplynulý 49. týden stal nejúspěšnějším týdnem od srpna 2013. V rámci celého dne jej průměrně sledovalo 3,88 % diváků 15+ u televize, v primetime (17-30-23.30) pak 4 %. Nejlepší výsledek si Prima COOL připsala v sobotu 6. 12., kdy její celodenní podíl na sledovanosti dosáhl 5,86 % v CS 15+, což je nejlepší výsledek za posledních 12 měsíců. Diváky v minulém týdnu zaujal film Van Helsing (310 tisíc diváků 15+, share 7,86 %) nebo vysoce hodnocený snímek Vykoupení z věznice Shawshank (293 tisíc diváků 15+, share 14,33 %). Oba filmy zaujaly hlavně mladší diváky, Van Helsing věkovou kategorii 15-24(share 22,85 %), Vykoupení z věznice Shawshank pak nejvyššího podílu na sledovanosti dosáhlo u diváků 15-34 let (share 21,15 %).
Zdroj: ATO-Mediaresearch
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva