Pivovar Strakonice: Pivovar u Otavy mění po dvanácti letech svůj název, má i nové logo

08.01.2023 20:42 | Tisková zpráva

Strakonický pivovar, kde se vaří pivo od roku 1649, což z něj činní jeden z nejstarších pivovarů v Čechách, má od prvního ledna nový název. Pivovar na břehu Otavy se nyní jmenuje Pivovar Strakonice 1649, a.s. K změně došlo po dvanácti letech.

Pivovar Strakonice: Pivovar u Otavy mění po dvanácti letech svůj název, má i nové logo
Foto: Pivovar Strakonice
Popisek: Pivovar Strakonice

Podle zdejšího ředitele Dušana Krankuse je nový název jasný a na rozdíl od toho minulého, také lehce zapamatovatelný. Pivovar má rovněž nové logo, jehož součástí je slogan Řemeslo s pěnou. „Změnou názvu, novým logem a sloganem, chceme zdůraznit dlouhou a zejména nepřetržitou historii výroby našeho piva, jeho řemeslný charakter a tradiční technologie. Zase taková samozřejmost to dnes být nemusí. Dudák jako značka nadále zůstává. V rodině našich piv také najdete značky Klostermann, Král Šumavy a Otavský zlatý,“ vysvětluje zdejší ředitel Dušan Krankus.

Od roku 2011 se pivovar jmenoval DUDÁK-Měšťanský pivovar Strakonice, a.s. Dudák tak měl v názvu nejen samotný pivovar, ale také jedna z jeho značek. Právě to byl jeden z důvodů, proč se pivovar ke změně odhodlal. „Občas jsme zaznamenali, že v tom naši zákazníci měli trochu zmatek. To ale nebyl ten hlavní důvod, proč jsme se pro změnu rozhodli. Novým názvem chceme zdůraznit dlouhou historii našeho pivovaru. Jeho sounáležitost s majoritním vlastníkem, tedy městem Strakonice. Nové logo v neposlední řadě poukazuje na historický vzhled pivovaru, který se podařilo zachovat dodnes,“ uvádí ředitel.

S ekonomickými výsledky uplynulého roku je ředitel Krankus spokojený. Podařilo se mu pivovar provést nedobrým obdobím covidové pandemie, které vystřídala válka na Ukrajině a s ní spojená energetická krize. „Přesné výsledky ještě nemáme, ale prodejně byl rok 2022 úspěšnější, než roky 2020 a 2021. Po covidu přišly úplně jiné problémy, ve formě vysoké inflace a vysokých cen za energie. Ekonomický blahobyt zkrátka skončil. To se muselo zákonitě projevit na kupní síle lidí,“ shrnuje ředitel.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Petr Hladík byl položen dotaz

elektromobilita

Proč zrovna neziskovky?V rozpočtu je tolik peněz,že znovu bude státní rozpočet podporovat neziskovky. Ano,ať podporuje,ale jenom ty charitativní apod.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

AOPK: Pokud jste viděli losa, napište nám

22:03 AOPK: Pokud jste viděli losa, napište nám

Na Ostravsku a nyní na Zlínsku byl opakovaně pozorován los evropský. Pravděpodobně přišel na naše úz…