Plzeňský Prazdroj má novou kolektivní smlouvu

01.05.2014 18:16

Zástupci společnosti Plzeňský Prazdroj a zástupci odborových organizací působících v Plzeňském Prazdroji dnes podepsali v místě historické varny Pivovaru Velké Popovice kolektivní smlouvu. Ta platí s účinností od 1. dubna 2014 dva roky ve všech svých ustanoveních. Za odborové organizace podepsali smlouvu Bohumír Matas, Radovan Otipka a Tomáš Vančura, za vedení společnosti stvrdil dohodu Ivan Balogh, ředitel úseku lidského kapitálu.

Plzeňský Prazdroj má novou kolektivní smlouvu
Foto: red
Popisek: Plzeňský Prazdroj

Obě strany se dohodly na zvýšení tarifní mzdy od 1. 7. 2014 o 2,5 % v průměru podle individuálního výkonu. Podle podobných kritérií se strany dohodly i na úpravě mzdy v roce 2015 v průměru o 1,5 %. Pokud by však míra inflace překročila uvedené procento, je Plzeňský Prazdroj připraven zvýšit tarifní mzdy ve druhém roce platnosti kolektivní smlouvy až o 2,5 %.

Vedle změn v mzdové oblasti se mohou zaměstnanci Plzeňského Prazdroje těšit na posílení benefitů v některých směnných provozech a na další změny se zaměřením na oblast BOZP a zdraví zaměstnanců.

„Kolektivní vyjednávání se neslo ve znamení intenzivních diskuzí a rozhovorů. Jsem rád, že jsme našli shodu a dohodli se na optimálním řešení pro obě strany. Věříme, že i toto přispěje ke spokojenosti a loajalitě zaměstnanců a dalšímu posílení dobré atmosféry na všech pracovištích Plzeňského Prazdroje,“ komentoval uzavření smlouvy Ivan Balogh, ředitel oddělení lidského kapitálu.

S celkovým prodejem téměř 9,7 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2013 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.

Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem společnosti SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.

SABMiller plc je jednou z předních světových pivovarnických společností, se 70 tisíci zaměstnanci v 75 zemích celého světa. Nabízí více než 200 pivních značek včetně celosvětově známých, jako jsou Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuine Draft a Grolsch, stejně jako přední lokální značky Aguila (Kolumbie), Castle (Jižní Afrika), Miller Lite (USA), Snow (Čína), Victoria Bitter (Austrálie) nebo Tyskie (Polsko).

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Miroslav Balatka byl položen dotaz

Můžete definovat, co je dezinformace?

Všichni o nich mluví, ale co to přesně je? Třeba za covidu jsme byly svědky toho, jak se měnilo, co je pravda a co dezinformace

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP opraví tramvajovou trať na Letenském náměstí

13:04 DPP opraví tramvajovou trať na Letenském náměstí

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) začne od středy 17. dubna 2024 od brzkých ranních hodin s opravou…