Její jarní část probíhala na celém území republiky od 1. dubna do konce června a zahrnovala celkem 120 provozoven. Nedostatky zjistili inspektoři v plné třetině z nich. Nejčastěji nebyli spotřebitelé informováni o ceně poskytovaných služeb nebo jim nebyl vydán doklad o převzetí objednávky v případech, kdy nebyla služby poskytnuta na počkání. Další část kontroly proběhne ve 4. čtvrtletí.
V období od 1. 4. do 30. 6. 2015 bylo v rámci kontrolní akce zaměřené na nabídku služeb pneuservisů provedeno Českou obchodní inspekcí celkem 120 kontrol. Jejich cílem bylo ověřit dodržování povinností vyplývajících prodávajícím z obecně závazných právních předpisů při nabídce a poskytování služeb v pneuservisech. Porušení obecně závazných právních předpisů bylo zjištěno ve 40 případech (tj. 33, 3 %).
Výsledky kontrol pneuservisů – 2. čtvrtletí 2015 |
||||
Inspektorát |
počet provedených ![]() Tento článek je uzamčenČlánek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme. autor: Tisková zpráva Mgr. Ondřej Lochman, PhD. byl položen dotaz
Kde máte nějakou jistotu, že se teď ODS bude chovat jinak?Tvrdíte, že požadujete, aby byl váš náměstek na ministerstvu spravedlnosti o všem informován. Jak toho ale budete chtít v praxi dosáhnout, když teď byl evidentně obcházen? Jaké záruky máte nebo budete požadovat, že se dostanete ke všem informacím? Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.
Další články z rubriky![]() 16:14 Celní správa: Padělky v milionové hodnotě do Plzně nedojelyPlzeňští celníci uplynulý týden zastavili vozidlo, které bylo napěchováno padělky. Zadrželi více než…
reklama
|