Jen za uplynulých sedm měsíců se podnikatelé vypravili prostřednictvím 11 podnikatelských misí do zemí, jako je například Turecko, Nepál, Keňa, Mosambik nebo Mauricius, a dalších nejméně osm misí Komora pro podnikatele chystá – např. do Íránu, Mexika nebo Vietnamu. Přitom v celém loňském roce se uskutečnilo misí „jen“ deset. Hospodářská komora tak potvrzuje, že je ve spolupráci s ústavními a vládními činiteli stále lídrem ekonomické diplomacie.
„Mohu potvrdit, že zájem firem o účast v podnikatelských misích do ciziny stoupá. Tyto akce totiž firmy považují za způsob, jak prohloubit už existující obchodní vztahy a není ani výjimkou, že uzavřou nové kontrakty s nově poznanými protějšky na místě. Malí i velcí čeští exportéři tak úspěšně využívají naše dobré zahraniční kontakty po celém světě, pomáháme jim dostat se na zajímavé i netradiční zahraniční trhy,“ uvedl viceprezident Hospodářské komory Bořivoj Minář, který většinu podnikatelských misí vede.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV