V Jihočeském kraji, kde evidujeme především škody na rodinných domech a domácnostech, je uzavřených škod až polovina. Pořád platí, že početně dominují především drobné škody. Velké budou postupně přibývat. Vše tak nasvědčuje tomu, že konečný účet povodní bude vyšší, než se původně předpokládalo.
Velká voda by klientům Generali mohla způsobit až 4000 škod za 400 milionů korun.
Likvidace povodňových škod má nejvyšší prioritu. Mobilní technici a likvidátoři pojišťovny Generali pracují nadále v kalamitním režimu. Na místech, kde to situace umožnuje, pomáhají s registrací škod a nabízejí výplaty záloh na pojistná plnění. Počet příchozích hovorů a e-mailů je v těchto dnech vyšší o desítky procent. Kromě linky 844 188 188 mohou lidé hlásit škody také online na www.generali.cz nebo na facebookovém profilu pojišťovny Generali. Kromě tradičních komunikačních kanálů využívá Generali pro kontakt s klienty také sociální sítě Twitter a Facebook.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Pojišťovna Generali