40% těchto škod je k dnešnímu dni zlikvidováno a lidem postiženým povodní byla odeslána pojistná plnění. V Jihočeském kraji, odkud klienti Generali hlásí především škody na rodinných domech a domácnostech, je uzavřených škod až 60%. Především v posledních dnech postupně přibývají velké škody, které hlásí obce, podnikatelé, zemědělci i průmyslové podniky. Právě posledně jmenovaná skupina bude mít pravděpodobně škody nejvyšší. Celkem by velká voda mohla klientům Generali způsobit 4 000 škod za 650 milionů korun.
Likvidace povodňových škod má nejvyšší prioritu. Mobilní technici a likvidátoři pojišťovny Generali pracují nadále v kalamitním režimu. Na místech, kde to situace umožnuje, pomáhají s registrací škod a nabízejí výplaty záloh na pojistná plnění. Počet příchozích hovorů a e-mailů je v těchto dnech vyšší o desítky procent. Kromě linky 844 188 188 mohou lidé hlásit škody také online na www.generali.cz nebo na facebookovém profilu pojišťovny Generali. Kromě tradičních komunikačních kanálů využívá Generali pro kontakt s klienty také sociální sítě Twitter a Facebook.
Regiony
Škody, které způsobily přívalové deště a následné povodně a záplavy na Ústecku, překročily škody ve středních Čechách. Jen v Ústeckém kraji způsobila velká voda přes 500 škod za čtvrt miliardy korun. Ve Středočeském kraji evidují naši klienti na 660 škod za 148 milionů korun. Mezi nejvíce postižené oblasti patří také hlavní město Praha, kde se škody pohybují kolem 75 milionů korun.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Pojišťovna Generali