Potřebujete poradit od zdravotní pojišťovny? VZP vyřídí ročně miliony dotazů svých klientů

26.02.2016 16:24 | Zprávy
autor: VZP

Více než 439 tisíc telefonických dotazů a přes 134 tisíc dotazů zaslaných e-mailem vyřídili za pouhý jeden rok operátoři a operátorky call centra VZP. To začalo nově fungovat právě před rokem. První rok existence má za sebou také firemní facebookový profil VZP. I zde se odpovědi na svůj dotaz dočkalo více než 1 200 tazatelů.

Potřebujete poradit od zdravotní pojišťovny? VZP vyřídí ročně miliony dotazů svých klientů
Foto: Hans Štembera
Popisek: Budova ústředí VZP v bývalém hotelu Flora

Telefonické dotazy mohou lidé volat na číslo 952 222 222 v pracovních dnech od 8 do 18 hodin. Nejvíce otázek se týká zdravotní tematiky, tedy především nároku klientů na zdravotní péči. Dalším frekventovaným okruhem jsou dotazy spadající do oblasti zdravotního pojištění a jeho plateb, a to jak z pohledu jednotlivých klientů, tak firem.

Ani po 18. hodině ale nezůstanou klienti VZP, kteří potřebují urgentní radu, na holičkách. Na facebookovém profilu VZP jsou operátorky připraveny odpovídat prakticky 24 hodin denně. Na dotazy reagují v průměru do 5 minut, takže facebooková stránka přinesla pojišťovně oficiální ohodnocení dobře komunikující instituce. Mimo jiné i díky tomu už za rok fungování získal profil VZP 15,5 tisíce fanoušků.

Kromě výše uvedených možností komunikace „na dálku“ mohou samozřejmě klienti VZP využívat také více než 180 poboček pojišťovny po celé republice. Žádná jiná pojišťovna se tomuto číslu ani neblíží – nikdo z klientů VZP tak na rozdíl od pojištěnců konkurence nemusí jezdit na pobočku do jiného okresu či dokonce kraje.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Mgr. Pavel Fischer byl položen dotaz

Sankce proti Rusku

Vy opravdu vidíte v sankcích nějaký přínos proto, aby Putin válku ukončil? Já upřímně nevidím žádný. Určitě lepší něco než nic, ale myslíte, že sankce válku ukončí? Kdyby tomu tak bylo, už by přeci skončila nebo ne? A co přesně myslíte těmi bezpečnostními zárukami, které bychom měli poskytnout Ukraj...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

HZS ČR: Tísňová linka 112 bude od 1. 1. 2026 přijímat hlášení i z eCall nové generace

19:28 HZS ČR: Tísňová linka 112 bude od 1. 1. 2026 přijímat hlášení i z eCall nové generace

Telefonní centrum tísňového volání 112 je připravené od 1. ledna 2026 přijímat hlášení nejen ze stáv…