Zkapacitnění koryta řeky Moravy o celkové délce 4,9 km začíná u železniční trati Nezamyslice – Olomouc a končí nad mostem v Hejčíně. Protože se jedná o rozsáhlý úsek v zastavěné části města, rozdělila se tato stavební akce na čtyři etapy. První etapa zahrnovala stavbu obtokového kanálu kolem Salzerovy Reduty a závodu společnosti FeProdukt. V rámci II. A etapy došlo ke zvýšení kapacity koryta řeky Moravy v úseku od železničního mostu trati Nezamyslice – Olomouc až po vyústění obtoku realizovaného v I. etapě. II. B etapa, která se nyní připravuje, končí nad mostem v Komenského ulici a třetí etapa, na kterou je již zpracován investiční záměr, zahrnuje zkapacitnění zbývajícího úseku po most v Hejčíně.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
jmenování premiéra
Dobrý den, sledoval jsem vás včera na CNN, kde jste se vyjadřoval k tomu, koho by prezident měl nebo neměl jmenovat premiérem. Jestli o tom rozhoduje prezident, tak k čemu jsou volby? Neměl by na základě výsledku dostat vítěz šanci sestavit vládu? Protože jestli ne, tak jsou podle mě zbytečné. A jes...
Další články z rubriky

16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %
ČEZ letos zprovoznil už 74 nových stanic, v síti jich je momentálně celkem 916. Výstavbu táhnou ultr…
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů
- 7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil
- 22:42 Česká pošta: Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2024
- 19:44 SFŽP: O hrdinech zelené energie i spravedlivé transformaci
- 16:47 Ústavní soud: K právním okolnostem aktivního ukončení života