Lidem postiženým povodní tak umožňují lépe se vyrovnat s následky škod. Přestože škody skokově rostou, přispívají mimořádná opatření k tomu, že 30% škod klientů Generali je již zlikvidováno. V Jihočeském kraji, kde evidujeme především škody na rodinných domech a domácnostech, je uzavřených škod až polovina. Dominantní zůstávají nadále především drobné škody. Ze dne na den, jak velká voda opadá, však skokově rostou škody velké škody podnikatelů, zemědělců, obcí a průmyslu. Lze předpokládat, že velká voda vypíše klientům Generali šek na půl miliardy. Celkový počet škod by se mohl pohybovat kolem 4 000.
Likvidace povodňových škod má nejvyšší prioritu. Mobilní technici a likvidátoři pojišťovny Generali pracují nadále v kalamitním režimu. Na místech, kde to situace umožnuje, pomáhají s registrací škod a nabízejí výplaty záloh na pojistná plnění. Počet příchozích hovorů a e-mailů je v těchto dnech vyšší o desítky procent. Kromě linky 844 188 188 mohou lidé hlásit škody také online na www.generali.cz nebo na facebookovém profilu pojišťovny Generali. Kromě tradičních komunikačních kanálů využívá Generali pro kontakt s klienty také sociální sítě Twitter a Facebook.
Regiony
Přívalové deště a následné povodně a záplavy nejvíce postihly naše klienty ze středních Čech, kde evidujeme na 600 škod za 129 milionů korun. Raketovým tempem rostou škody v Ústeckém kraji. Zatímco včera se pohybovali na hranici 80 milionů korun, dnes v poledne již atakovali hranici 110 milionů korun. Třetí v pořadí je hlavní město Praha, kde se škody aktuálně pohybují kolem 58 milionů korun.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Pojišťovna Generali