Vozovna Slovany v Plzni právě prochází kompletní rekonstrukcí, protože její současný stav již dlouho nevyhovoval aktuálním potřebám provozu. První budova byla postavena už v roce 1943, kdy sloužila tramvajím s výrazně nižší hmotností. Právě proto je rekonstrukce nezbytnou investicí, jelikož dnešní tramvaje mají až šestkrát vyšší hmotnost než ty vyráběné v čtyřicátých letech.
Pražská strojírna dodá do Vozovny Slovany celkem 61 výhybek, 4 čtyřsrdcovkové křížení, oblouky, skříně odvodnění, ukolejňovací žlaby a další výrobky. Do Plzně se dodává postupně, celá zakázka bude rozdělena do celkem čtyř přejímek rozdělených v průběhu roku. Poslední část zakázky v letošním roce by měla být předána na podzim stavební firmě dle harmonogramu stavby. V příštím roce dodávky pokračují až do srpna 2022, kdy budou dodány poslední výhybky pro místa v zadní části vozovny, kde je nyní kvůli probíhající stavbě dočasný odstav tramvají.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
rekord , tendr , TZ , Pražská strojírna
autor: Tisková zpráva
Na co podle vás tak strašně potřebujeme Ukrajince?
A jste nebo nejste pro jejich zařazení do českého sociálního sytému? Jaké konkrétní dávky by jim dávalo ANO, kdybyste byli ve vládě? A komu? Všem Ukrajincům?
Další články z rubriky

10:10 Nová virtuální realita v Národním muzeu oživuje dějiny pokroku
Virtuální realita, rozšířená realita i digitální průvodci – Národní muzeum se v posledních letech pr…
- 9:47 28. týden na Energetické burze ČMKB
- 7:33 Lesy ČR: Meandrující potoky na Tachovsku a Bruntálsku zadržují v krajině vodu
- 20:16 AOPK ČR: Byla otevřena vltavská cyklostezka pod skálou Zámky v pražských Bohnicích
- 16:14 Správa železnic: Poradenský tým pro vysokorychlostní PPP projekt je kompletní
- 11:14 ČEZ: Třeboradický „kotel poslední záchrany“ výrobcem teplé vody pro Prahu