Již na konci minulého roku uspěla Pražská strojírna ve výběrovém řízení na projekt výroby tří rozřazovacích výměn, dvou výměn odbočného rádiusu 20 metrů a dvou odbočného rádiusu 50 metrů. Nová kolejová konstrukce nyní napojí kolejiště vozovny Litvínov na dvoukolejnou městskou trať souběžnou s Mosteckou ulicí poblíž Litvínovského zámku.
Měl Izrael právo udeřit na Írán?Anketa
„Po technickém osvědčení tzv. rychlovýhybek pro průjezd výhybkou rychlostí 50 km/hod ve smyčce u Chemopetrolu v Záluží u Litvínova bylo dodáno podobné technické řešení i pro tento triangl. Průjezd hlavní tratí od Mostu do centra Litvínova i opačným směrem bude opět možný zvýšenou rychlostí se zachováním běžné rychlosti při vjezdu a výjezdu z vozovny,“ říká Robert Masarovič, předseda představenstva a generální ředitel Pražské strojírny a. s.
Kompletní dodávka zahrnovala všechny srdcovkové části a čtyřsrdcovková křížení pro úplné propojení všech směrů, sedm výhybek včetně výhybkových systémů pro přestavování jazyků výměn. Srdcovkové části a obloukové protikolejnice v místech zúžení žlábků v kolejnicích v místech proti srdcovce jsou navařeny tvrdonávary pro zvýšení jejich životnosti.
„Zabudování nového vjezdového trojúhelníku do vozovny v Litvínově proběhne ihned po vyhlášení vítězného zhotovitele stavebních prací. Pro příští rok se snažíme navázat na tuto realizovanou zakázku další dodávkou výhybek pro Litvínov, a to pro smyčku „Na Východě“ u litvínovské polikliniky,“ uzavírá Robert Masarovič.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva