Pražský dopravní podnik hledá nového dodavatele elektronických jízdenek

16.09.2019 17:02 | Zprávy

Na zajištění a provozování systému elektronických jízdenek dnes Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) vypsal veřejnou zakázku. Dosavadní smlouva se společností GLOBDATA a. s., která služby SMS jízdenek DPP poskytuje od roku 2008, vyprší k 31. 12. 2019.

Pražský dopravní podnik hledá nového dodavatele elektronických jízdenek
Foto: Hans Štembera
Popisek: Logo Dopravního podniku hlavního města Prahy

Nový dodavatel by měl být znám v polovině letošního listopadu. Předpokládaná hodnota veřejné zakázky činí 228 mil. Kč bez DPH. Výběrové řízení by mělo být zveřejněno ve Věstníku veřejných zakázek ve středu 18. 9. 2019.

DPP od nového dodavatele požaduje, aby zajistil zejména:

  • zavedení prodeje elektronických jízdenek cestujícím v MHD prostřednictvím mobilní komunikace v režimu MT billing, tj. placení pomocí přijaté SMS,
  • nepřetržitý provoz a správu systému,
  • možnost kontrolovat elektronické jízdenky pomocí revizorské aplikace,
  • možnost vystavit pro cestující daňové doklady a
  • možnost vystavit bezplatný duplikát při ztrátě elektronické jízdenky, nebo pokud ji cestující omylem z mobilu vymaže.

Dodaný systém musí být dimenzován na objem SMS jízdenek odpovídající cca 1,17 miliardám přepravených cestujících ročně a téměř 19 milionům prodaných elektronických jízdenek (18,97 milionů SMS jízdenek v roce 2017 a 18,96 milionů o rok později).

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Filip Turek byl položen dotaz

Řidičák

Zajímalo by mě, jak je to s vaším avizovaným odevzdáním řidičáku? Nebo jste to jen tak plácnul, abyste se zviditelnil, což by bylo stejně hloupé, jako ta vaše rychlá jízda a je fakt, že vy politici rádi něco slibujete a pak couváte

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Léto v infocentrech mělo úspěch, rozdali jsme 11 tisíc cen

9:05 ČEZ: Léto v infocentrech mělo úspěch, rozdali jsme 11 tisíc cen

Soutěž „Ať vám léto hraje do karet“ přilákala do infocenter Skupiny ČEZ o prázdninách přes 66 tisíc …