Pražský dopravní podnik trvá na vyklizení reklamních ploch

17.10.2016 13:03

Reakce Dopravního podniku hlavního města Prahy (DPP) na veřejnou výzvu Svazu provozovatelů venkovní reklamy (SPVR):

Pražský dopravní podnik trvá na vyklizení reklamních ploch
Foto: Hans Štembera
Popisek: Centrální dispečink městské dopravy

Dopravní podnik hl. m. Prahy tímto reaguje na veřejnou výzvu Svazu provozovatelů venkovní reklamy, která se týká výběru provozovatele reklamních ploch v metru a dalších prostorách MHD.

DPP v minulosti jasně deklaroval, že smluvní vztah se společností Rencar o pronájmu ploch pro reklamní činnosti, uzavřený v roce 1997, považuje na základě rozhodnutí ÚOHS a odborného posudku za neplatný. DPP proto trvá na vyklizení reklamních ploch v MHD, které jsou aktuálně využívány společností Rencar.

DPP před případným podáním žaloby na vyklizení prostor preferuje dosažení řešení vzájemnou dohodou obou stran. Společnost proto v posledních týdnech vede s Rencarem intenzivní jednání, jejichž předmětem je stanovení podmínek pro předání reklamních ploch, nastavení provozně-technických podmínek a další detaily případného smírného ukončení spolupráce obou stran.

DPP zároveň připravuje podklady pro vypsání transparentního výběrového řízení, ze kterého vzejde nový provozovatel reklamních ploch v metru a prostředcích MHD.

Všechny kroky, popsané ve výše uvedené výzvě (SPVR), DPP beze zbytku realizuje. Z pohledu naší společnosti se tedy jedná o účelově zveřejněnou výzvu, která nevychází z aktuálního stavu jednání ani kroků činěných DPP. Iniciátoři výzvy nepřináší žádné nové informace a svým textem pouze mohou navodit dojem, že situace i nadále stagnuje, což je absolutně mimo realitu. Podobné spekulace se objevily opakovaně v době probíhajících jednání.

Závěrem je tedy důležité uvést, že DPP v současné chvíli finalizuje veřejnou soutěž na desítky tisíc reklamních ploch, které má ve svém majetku. Jedinou transparentní cestou, při které se zároveň ukáže reálná poptávka a stav trhu s reklamou, je pro DPP veřejná soutěž.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Radek Rozvoral byl položen dotaz

koalice

K čemu je, když uspějete ve volbách, když stejně nejste schopni se s nikým domluvit na koalici? Myslím teď hlavně ve sněmovně. Proč si z ANO děláte za každou cenu nepřítele, když by to mohl být potencionálně váš jediný koaliční partner, s kterým byste získali většinu ve sněmovně?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Celní správa: Podvodné výzvy k úhradě cla

19:02 Celní správa: Podvodné výzvy k úhradě cla

Celní úřad pro Pardubický kraj upozorňuje na podvodná jednání a žádá veřejnost o obezřetnost při výz…