Pražský dopravní podnik trvá na vyklizení reklamních ploch

17.10.2016 13:03 | Zprávy

Reakce Dopravního podniku hlavního města Prahy (DPP) na veřejnou výzvu Svazu provozovatelů venkovní reklamy (SPVR):

Pražský dopravní podnik trvá na vyklizení reklamních ploch
Foto: Hans Štembera
Popisek: Centrální dispečink městské dopravy

Dopravní podnik hl. m. Prahy tímto reaguje na veřejnou výzvu Svazu provozovatelů venkovní reklamy, která se týká výběru provozovatele reklamních ploch v metru a dalších prostorách MHD.

DPP v minulosti jasně deklaroval, že smluvní vztah se společností Rencar o pronájmu ploch pro reklamní činnosti, uzavřený v roce 1997, považuje na základě rozhodnutí ÚOHS a odborného posudku za neplatný. DPP proto trvá na vyklizení reklamních ploch v MHD, které jsou aktuálně využívány společností Rencar.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Renáta Zajíčková byl položen dotaz

Minulost a přítomnost

Proč vám tak vadí minulost Turka a třeba u prezidenta ne? A proč všichni z pětikoalice tvrdíte, že Babišovi jde jen o jeho nevydání. Když nebude stíhán teď, tak může být přeci stíhán pak nebo ne? A není taky dost zásadní chybou a problémem zároveň, že vlastně už jeho kauzy nebyly dořešeny dávno? Čas...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora: 13. plat letos vyplatí 41,9 % firem, nejštědřejší budou střední a velké

13:21 Hospodářská komora: 13. plat letos vyplatí 41,9 % firem, nejštědřejší budou střední a velké

Téměř 42 % firem letos svým zaměstnancům vyplatí 13. plat nebo mimořádnou odměnu v obdobné výši.