Pražský dopravní podnik trvá na vyklizení reklamních ploch

17.10.2016 13:03 | Zprávy

Reakce Dopravního podniku hlavního města Prahy (DPP) na veřejnou výzvu Svazu provozovatelů venkovní reklamy (SPVR):

Pražský dopravní podnik trvá na vyklizení reklamních ploch
Foto: Hans Štembera
Popisek: Centrální dispečink městské dopravy

Dopravní podnik hl. m. Prahy tímto reaguje na veřejnou výzvu Svazu provozovatelů venkovní reklamy, která se týká výběru provozovatele reklamních ploch v metru a dalších prostorách MHD.

DPP v minulosti jasně deklaroval, že smluvní vztah se společností Rencar o pronájmu ploch pro reklamní činnosti, uzavřený v roce 1997, považuje na základě rozhodnutí ÚOHS a odborného posudku za neplatný. DPP proto trvá na vyklizení reklamních ploch v MHD, které jsou aktuálně využívány společností Rencar.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

MUDr. Jiří Mašek byl položen dotaz

Uprchlíci

Pane Mašku, moc děkuji za to, že jste reagoval na můj dotaz, ale asi jsme se nepochopili. Mě zajímalo jaký bude váš přístup k uprchlíkům z Ukrajiny teď, a to jak už k těm, co tu jsou, a že jich je i těm, kteří zde budou chtít získat azyl?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ÚOHS: 450 milionů eur na výrobu polovodičů pro společnost Onsemi

7:33 ÚOHS: 450 milionů eur na výrobu polovodičů pro společnost Onsemi

Dne 21. 11. 2025 Evropská komise schválila veřejnou podporu ve výši 450 milionů EUR (téměř 12 mld. K…