Pražský dopravní podnik trvá na vyklizení reklamních ploch

17.10.2016 13:03 | Zprávy

Reakce Dopravního podniku hlavního města Prahy (DPP) na veřejnou výzvu Svazu provozovatelů venkovní reklamy (SPVR):

Pražský dopravní podnik trvá na vyklizení reklamních ploch
Foto: Hans Štembera
Popisek: Centrální dispečink městské dopravy

Dopravní podnik hl. m. Prahy tímto reaguje na veřejnou výzvu Svazu provozovatelů venkovní reklamy, která se týká výběru provozovatele reklamních ploch v metru a dalších prostorách MHD.

DPP v minulosti jasně deklaroval, že smluvní vztah se společností Rencar o pronájmu ploch pro reklamní činnosti, uzavřený v roce 1997, považuje na základě rozhodnutí ÚOHS a odborného posudku za neplatný. DPP proto trvá na vyklizení reklamních ploch v MHD, které jsou aktuálně využívány společností Rencar.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

MUDr. Zdeněk Hřib byl položen dotaz

Mnichov

Pane doktore, rád bych si ujasnil váš postoj k české otázce a k Benešovým dekretům. Několikrát jste přidal rovnítko mezi Mnichovem a postojem některých reprezentantů bývalé opozice ve vztahu k Ukrajině. Prosím o vysvětlení. Děkuji

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo dopravy: Denně řidiči vyplní kolem 70 formulářů aplikace Bouračka

16:13 Ministerstvo dopravy: Denně řidiči vyplní kolem 70 formulářů aplikace Bouračka

Projekt České kanceláře pojistitelů Bouračka.cz od léta přináší možnost vyřešit drobné dopravní neho…