Pražský dopravní podnik trvá na vyklizení reklamních ploch

17.10.2016 13:03 | Zprávy

Reakce Dopravního podniku hlavního města Prahy (DPP) na veřejnou výzvu Svazu provozovatelů venkovní reklamy (SPVR):

Pražský dopravní podnik trvá na vyklizení reklamních ploch
Foto: Hans Štembera
Popisek: Centrální dispečink městské dopravy

Dopravní podnik hl. m. Prahy tímto reaguje na veřejnou výzvu Svazu provozovatelů venkovní reklamy, která se týká výběru provozovatele reklamních ploch v metru a dalších prostorách MHD.

DPP v minulosti jasně deklaroval, že smluvní vztah se společností Rencar o pronájmu ploch pro reklamní činnosti, uzavřený v roce 1997, považuje na základě rozhodnutí ÚOHS a odborného posudku za neplatný. DPP proto trvá na vyklizení reklamních ploch v MHD, které jsou aktuálně využívány společností Rencar.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Ing. Patrik Nacher byl položen dotaz

Střet zájmů

Mám dva dotazy. Jeden, proč je vlastně takový problém sdělit, jak chce Babiš vyřešit střet zájmů teď? Jestli to hodlá udělat pak, proč ne rovnou? Víte to? A druhý dotaz, máte v plánu ten zákon o střetu zájmů nějak měnit až budete ve vládě? PS: Já třeba nevidím problém v tom, že prezident chce, aby B...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MPO: Vychází výroční zpráva za rok 2024 o prověřování zahraničních investic

16:26 MPO: Vychází výroční zpráva za rok 2024 o prověřování zahraničních investic

Ministerstvo průmyslu a obchodu zveřejnilo čtvrtou Výroční zprávu o prověřování zahraničních investi…