Pražský dopravní podnik trvá na vyklizení reklamních ploch

17.10.2016 13:03 | Zprávy

Reakce Dopravního podniku hlavního města Prahy (DPP) na veřejnou výzvu Svazu provozovatelů venkovní reklamy (SPVR):

Pražský dopravní podnik trvá na vyklizení reklamních ploch
Foto: Hans Štembera
Popisek: Centrální dispečink městské dopravy

Dopravní podnik hl. m. Prahy tímto reaguje na veřejnou výzvu Svazu provozovatelů venkovní reklamy, která se týká výběru provozovatele reklamních ploch v metru a dalších prostorách MHD.

DPP v minulosti jasně deklaroval, že smluvní vztah se společností Rencar o pronájmu ploch pro reklamní činnosti, uzavřený v roce 1997, považuje na základě rozhodnutí ÚOHS a odborného posudku za neplatný. DPP proto trvá na vyklizení reklamních ploch v MHD, které jsou aktuálně využívány společností Rencar.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Ing. Veronika Vrecionová byl položen dotaz

Co přesně je to předkupní právo?

Vy tvrdíte, že zavedení předkupního práva znamená jediné, koncentraci půdy a tím pádem i moci do rukou Andreje Babiše. Já se přiznám, že tomu vůbec nerozumím. V čem je ten problém? Jak se takové předkupní právo získá a kdo ho může získat? Ne že by mě zemědělství nějak zajímalo, ale z toho, že to něk...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MHMP: Praha zrevitalizuje Petřínskou rozhlednu a její okolí

16:26 MHMP: Praha zrevitalizuje Petřínskou rozhlednu a její okolí

Rada hl. m. Prahy schválila plán na revitalizaci Petřínské rozhledny a jejího okolí. V suterénu rozh…