Pražský dopravní podnik trvá na vyklizení reklamních ploch

17.10.2016 13:03 | Zprávy

Reakce Dopravního podniku hlavního města Prahy (DPP) na veřejnou výzvu Svazu provozovatelů venkovní reklamy (SPVR):

Pražský dopravní podnik trvá na vyklizení reklamních ploch
Foto: Hans Štembera
Popisek: Centrální dispečink městské dopravy

Dopravní podnik hl. m. Prahy tímto reaguje na veřejnou výzvu Svazu provozovatelů venkovní reklamy, která se týká výběru provozovatele reklamních ploch v metru a dalších prostorách MHD.

DPP v minulosti jasně deklaroval, že smluvní vztah se společností Rencar o pronájmu ploch pro reklamní činnosti, uzavřený v roce 1997, považuje na základě rozhodnutí ÚOHS a odborného posudku za neplatný. DPP proto trvá na vyklizení reklamních ploch v MHD, které jsou aktuálně využívány společností Rencar.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Margita Balaštíková byl položen dotaz

Msta

Už samotná msta manželovi je podle mě špatná, ale mstít se na psovi? To už je opravdu hodně přes čáru. Vy sice tvrdíte, že je nahrávka podvrh, ale kdyby to byla pravda, tak ji přeci neřeší policie, která by na podvrh přeci přišla hned. A co jsem četla, tak pravost nahrávek potvrdila soudní znalkyně ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ ESCO za první pololetí ušetřilo zákazníkům přes 420 milionů

8:56 ČEZ ESCO za první pololetí ušetřilo zákazníkům přes 420 milionů

V první polovině letošního roku ušetřili díky modernizaci energetiky od ČEZ ESCO jeho zákazníci 423 …